DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теоретико-методичних основ викладання спортивних дисциплін >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17894
|
Назва: | Здорова молодь - запорука здорового майбутнього |
Автори: | Рак, М. |
Ключові слова: | здоров'я молодь Національна Програма «Здорова Україна» ДЮСШ ДЮСШ Полтавщини фізичне виховання |
Дата публікації: | 2021 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Фізичне виховання дітей та молоді є важливою складовою
частиною загальної фізичної культури населення країни і
відіграє важливу роль у соціальних процесах розбудови здорової
держави. Ускладнення розвитку українського суспільства в
умовах трансформації суспільних відносин та державних реформ
передбачає активне залучення молоді, як найбільш мобільної,
активної та адаптивної до змін частини суспільства, до участі у
державотворчих процесах. У свою чергу, такі зміни у суспільстві
вимагають застосування наукових обґрунтувань.
За офіційними даними Державної служби статистики
України, станом на 1 січня 2020 року, молодь як соціально-демографічна вікова група (від 14 до 34 років) складає 27% від
загальної чисельності усього населення України. |
Опис: | Рак М. Здорова молодь - запорука здорового майбутнього // Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи : матер. Всеукр. студ. наук.-практ. конф. Полтава : Сімон, 2021. С. 85-90. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17894 |
Розташовується у зібраннях: | Технології здоров’язбережування в сучасних закладах освіти України: проблеми та перспективи (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|