DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра всесвітньої історії та методики викладання історії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Духовні, політичні та освітні практики в соціально-культурному розвитку людства >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17861

Назва: «Хвалятъ дітям добрую науку»: якість освіти і виховання ранньомодерної молоді в нормативному дискурсі Єзуїтського курикулуму «Ratio Studiorum»
Автори: Басенко, Р.
Ключові слова: Ratio Studiorum
Єзуїтський курикулум
Індекс людського розвитку
Human Development Index
історія освіти
людство
єзуїтська освіта
єзуїтське виховання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Верифікованим тисячолітнім поступом людства є той факт, що освіта і якість життя – нерозривні категорії, діалектичний зв’язок між якими детермінований узалежненням долі людства від трансляції системи знань, образів культури, способів мислення та форм діяльності. Так, у визначенні Індексу людського розвитку (Human Development Index) – інтегрального показника, який ООН щорічно розраховує для порівняння рівня життя різних регіонів та країн, з-поміж трьох критеріїв за якими проводяться розрахунки, рівень освіти та доступ до знань займає другу позицію (перша – здоров’я та довголіття, третя – матеріальне благополуччя). У доповіді «Індекси та індикатори людського розвитку. Оновлені статистичні дані» («Human Development Indices and Indicators: Statistical Update»), яка була підготовлена у межах Програми розвитку ООН (United Nations Development Programme) зазначено: «З точки зору людського розвитку, справжній прогрес може бути досягнутим винятково шляхом забезпечення якості освіти, здоров’я та інших сфер життєдіяльності людства».
Опис: Басенко Р. «Хвалятъ дітям добрую науку»: якість освіти і виховання ранньомодерної молоді в нормативному дискурсі Єзуїтського курикулуму «Ratio Studiorum» // Духовні, політичні та освітні практики в соціально-культурному розвитку людства: збірник наукових праць за матеріалами доповідей і повідомлень дванадцятого Всеукраїнського науково-практичного семінару з міжнародною участю «Актуальні питання всесвітньої історії та методика їх викладання», 25-26 березня 2021 року. Полтава: ІВЦ ПНПУ, 2021. С. 167-185.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17861
Розташовується у зібраннях:Духовні, політичні та освітні практики в соціально-культурному розвитку людства

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19.pdf561,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок