DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17690
|
Назва: | Процесуальний компонент готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти |
Автори: | Соколов, Д.О. |
Ключові слова: | готовність процесуальний компонент майбутній учитель музичне мистецтво культурно-освітнє середовище культурно-освітня робота позашкільна освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу теоретичної літератури схарактеризовано процесуальний компонент готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти. З’ясовано, що процесуальний компонент готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти відбиває систему професійних виконавських, художньо-творчих умінь та навичок, які необхідні студентам для здійснення ефективної професійної діяльності, а також здатністю до організації й здійснення у майбутній професійній діяльності культурно-освітньої роботи в культурно-освітньому середовищі закладу позашкільної освіти. Ця система містить такі уміння та навички: дидактико-методичні, організаційно-управлінські, музично-виконавські, дослідницько-проєктувальні та інформаційно-просвітницькі. |
Опис: | Соколов Д. Процесуальний компонент готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 191-194. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17690 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|