DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17613
|
Название: | Модель управління наступністю дошкільної та початкової шкільної освіти |
Авторы: | Берецька, С.В. |
Ключевые слова: | наступність управління модель неперервність дошкільна освіта початкова шкільна освіта |
Issue Date: | 2020 |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена обґрунтуванню моделі управління наступності дошкільної та початкової шкільної освіти. Модель управління наступністю дошкільної та початкової шкільної освіти розглянуто як інструмент конструювання майбутніх ситуацій, знаходження альтернатив у розвитку закладу освіти та забезпеченні його конкурентоспроможності. Зміст моделі з’ясовується через концептуальний, нормативний, технологічний та результативний рівні які взаємообумовлені та взаємопов’язані.
Підкреслено, що у процесі моделювання та безпосередньої побудови моделі були використані такі принципи: багатовекторність впливу на систему, системно-структурний аналіз, рівневий підхід, послідовність та логічність основних етапів пошуку, конкретність, доцільність обраних методів, цілісність і завершеність процесів. Зауважено, що зберігаючи наступність, заклад дошкільної освіти і школа мають провадити освітню діяльність спільно і системно – всім педагогічним колективом. Наголошено, що лише об’єднавши зусилля педколективів закладів дошкільної і початкової ланок шкільної освіти, а також отримавши підтримку батьківської громади можливо забезпечити психологічно виважений і успішний для дитини перехід з попереднього рівня освіти на наступний. |
Описание: | Берецька С. В. Модель управління наступністю дошкільної та початкової шкільної освіти. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 12-17. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17613 |
Appears in Collections: | 2020(26)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|