DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17555
|
Назва: | Особливості психологічного благополуччя викладачів закладів вищої освіти |
Автори: | Харченко, А.С. |
Ключові слова: | заклад вищої освіти викладач психологічне благополуччя |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку українського суспільства
відбуваються зміни в усіх сферах соціального і духовного життя, що не
може не відбиватися на особистісному розвитку людини, її
психологічному благополуччі. Формується якісно нова освітня
ситуація, коли затребуваними є психологічно благополучні викладачі
закладів вищої освіти, які організовують педагогічний процес на
гуманістичних засадах, здатні до особистісного і професійного
розвитку.
Така ситуація вимагає від викладачів у процесі здійснення
професійної діяльності уміння конструктивно вирішувати проблемні
ситуації, створювати для студентів таке середовище, яке сприяє
розвитку в них якостей, необхідних для побудови та реалізації успішної
життєвої траєкторії. Тому для викладачів вкрай важливо бути
психологічно благополучними, що пов’язано з почуттям щастя,
задоволенням собою, успішністю у професійній діяльності та житті. |
Опис: | Харченко А. С. Особливості психологічного благополуччя
викладачів закладів вищої освіти // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 302-304. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17555 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|