DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17537
|
Назва: | Психологічний аналіз мотиваційної сфери студентів початкового курсу |
Автори: | Прус, Л.В. |
Ключові слова: | студент мотивація студент першого курсу мотивація студента |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | В сучасних умовах проблема людської активності займає особливе
місце. Становлення суб’єкта діяльності, здатного свідомо ставити життєві
цілі й досягати їх, здатного брати на себе відповідальність за ухвалення рішення, детерміноване тією стратегією поведінки, яка формується в
процесі соціалізації. Таку стратегію поведінки забезпечує мотивація
досягнення, що відображає ціннісне ставлення індивіда до себе як
особистості та суб’єкта діяльності.
У сучасної людини невід’ємною частиною життя стає діяльність,
пов’язана з досягненнями в різних областях. При взаємодії з навколишнім
світом людина безперервно стикається з ситуацією вибору різних
способів реалізації своєї активності в залежності від поставленої мети,
своїх індивідуальних особливостей, умов дійсності, а також особливостей
людей з якими взаємодіє. |
Опис: | Прус Л. В. Психологічний аналіз мотиваційної сфери
студентів початкового курсу // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 241-245. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17537 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|