DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17484
|
Назва: | Запровадження основних ідей Болонського процесу в університетському просторі України |
Автори: | Кобилецька, А. |
Ключові слова: | освіта освіта України Болонський процес вища освіта університетська освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Метою нашої статті є висвітлення основних ідей Болонського процесу в
університетському просторі України.
В сучасному світі, основу розвитку особистості, суспільства, держави та нації
становить освіта. На думку Журавського, саме вона є визначним чинником політичної,
соціально-економічної, культурної та наукової життєдіяльності суспільства [1, с. 4].
Становиться зрозумілим, що запровадження основних ідей, відпрацьованих провідними
державами Європи (Болонського процесу), є важливою складовою системи
університетської освіти в Україні.
XXI століття є ерою не тільки технологічного прориву, але і тисячоліттям реформ
в усіх сферах життєдіяльності. Звичайно ж, процес європейської інтеграції та істоті зміни
не обійшли стороною і освітню галузь. Мова йде про створення загальноєвропейського
простору вищої освіти, залучення європейських держав у Болонський процес. |
Опис: | Кобилецька А. Запровадження основних ідей Болонського процесу в
університетському просторі України // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. –С. 354-355. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17484 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|