DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17461

Назва: Фахова підготовка вчителів трудового навчання у педагогічній спадщині професора Віктора Сидоренка
Автори: Савченко, А.
Ключові слова: Сидоренко Віктор
педагогічна спадщина Сидоренка В.
вчитель трудового навчання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): В умовах переходу до нових економічних відносин найгострішою є проблема підготовки учнів до трудової діяльності і реальних умов життя, які зможуть здолати лише творчі, самостійні, критично мислячі особистості. Вирішення цих проблем відзначено у Державному стандарті освітньої галузі «Технологія», де зазначено, що розвитку названих якостей сприяє організація проектної діяльності учнів у навчальному процесі і, зокрема, на заняттях з трудового навчання. Теоретичні та практичні питання підготовки учителя трудового навчання розкриті у багатьох працях вітчизняних учених-педагогів: Ю. Бєлової, М. Бондаренко, В. Борисова, В. Гусєва, Л. Дубовик, В. Курок, М. Свіржевського, Д. Тхоржевського та інші. Різним аспектам проблеми професійної підготовки вчителя трудового навчання (технології) присвячені дослідження В. Сидоренка, М. Корця, С. Лісової, В. Мадзігона, В. Стешенка, В. Титаренко, Г. Терещука, А. Цини, А. Вербицького, А. Грітченка, О. Коберника, А. Терещука та ін. Розуміючи потребу необхідності модернізації підготовки вчителів трудового навчання відповідно до змін, які відбувалися в освітній галузі «Технології» та суспільстві взагалі, В. Сидоренко розглядав цю проблему, як складову комплексу дій з підвищення ефективності та продуктивності технологічної освіти.
Опис: Савченко А. Фахова підготовка вчителів трудового навчання у педагогічній спадщині професора Віктора Сидоренка // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 306-308.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17461
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
118.pdf325,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок