DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17438

Назва: Прищеплення академічної доброчесності – важливий складник підготовки майбутнього вчителя
Автори: Жовновата, Т.
Ключові слова: академічна доброчесність
майбутній вчитель
вища освіта
плагіат
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Актуальність статті полягає у гострій необхідності, в умовах сьогодення, підготовки висококваліфікованих, добропорядних учителів для НУШ. Для майбутнього вчителя вкрай важливо з’ясувати для себе суть академічної доброчесності ще на ранніх етапах навчання, а після − вдосконалювати та дотримуватися її при виконанні навчальної, наукової, методичної та інших видів робіт. Академічна доброчесність за статтею 42 Закону «Про освіту» − «це сукупність етичних принипів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової( творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових(творчих) досягнень».
Опис: Жовновата Т. Прищеплення академічної доброчесності – важливий складник підготовки майбутнього вчителя // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 254-256.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17438
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
98.pdf406,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок