DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17413
|
Назва: | Полікультурна компетентність вчителів-філологів у контексті культурологічної парадигми освіти |
Автори: | Логвиновська, А. |
Ключові слова: | освіта вчитель вчитель-філолог майбутній вчитель |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Нині, на сучасному етапі значних перетворень і переосмислення соціальнопедагогічних та суспільних процесів, одним із визначальних напрямів виховання,
зокрема, майбутніх учителів філології є формування національної культури, як
соціально-історичного явища та національної культури як національно ціннісного
феномену, знань про українські традиції як складову національної культури, про
історичні, політико-правові, громадські, етичні та інші аспекти національної
ідентифікації, співвідношення національних, соціальних, культурних і релігійних
відмінностей між людьми; розуміння національного і загальнолюдського компонентів
культури та поваги до культур різних народів.
Культурологічний підхід науковці розглядають, передусім, у контексті
загальнофілософського розуміння культури, аналізуючи педагогічні факти та явища з
урахуванням культурних і соціальних процесів минулого, сучасного та майбутнього |
Опис: | Логвиновська А. Полікультурна компетентність вчителів-філологів
у контексті культурологічної парадигми освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 203-205. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17413 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|