DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17413

Назва: Полікультурна компетентність вчителів-філологів у контексті культурологічної парадигми освіти
Автори: Логвиновська, А.
Ключові слова: освіта
вчитель
вчитель-філолог
майбутній вчитель
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Нині, на сучасному етапі значних перетворень і переосмислення соціальнопедагогічних та суспільних процесів, одним із визначальних напрямів виховання, зокрема, майбутніх учителів філології є формування національної культури, як соціально-історичного явища та національної культури як національно ціннісного феномену, знань про українські традиції як складову національної культури, про історичні, політико-правові, громадські, етичні та інші аспекти національної ідентифікації, співвідношення національних, соціальних, культурних і релігійних відмінностей між людьми; розуміння національного і загальнолюдського компонентів культури та поваги до культур різних народів. Культурологічний підхід науковці розглядають, передусім, у контексті загальнофілософського розуміння культури, аналізуючи педагогічні факти та явища з урахуванням культурних і соціальних процесів минулого, сучасного та майбутнього
Опис: Логвиновська А. Полікультурна компетентність вчителів-філологів у контексті культурологічної парадигми освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 203-205.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17413
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
75.pdf393,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок