DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17374
|
Назва: | Опис методів формування в учнів компетентності зі здорового життя в трудовому навчанні |
Автори: | Тітова, А. |
Ключові слова: | трудове навчання здорове життя учень компетентність освіта формування компетентності |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освіта переживає суттєві зміни, які посилюють значення формування
компетентностей, необхідних для соціалізації та громадянської активності учнівської
молоді, свідомого вибору подальшого життєвого шляху та самореалізації. Реалізація
мети базової середньої освіти в Новій українській школі ґрунтується на таких ціннісних
орієнтирах, як формування культури здорового способу життя учня, створення умов для
забезпечення його гармонійного фізичного та психічного розвитку, добробуту [10, с. 2]. З
огляду на це, важливим результатом базової середньої освіти, визначеним на основі
компетентнісного підходу, стає формування в учнів компетентності, пов’язаної з ідеями
добробуту та здорового способу життя.
Розвиток компетентності здорового життя учнів основної школи нами здійснено
на трьох поступово ускладнюваних рівнях: навчання школярів розумінню особливостей
безпечної організації життєвого середовища для власного здоров’я; розвиток в учнів
розуміння та формування ціннісних ставлень до здоров’я, дотримуючись здорового
способу життя, протидією шкідливим звичкам; трудове навчання через активні вчинки у
пропаганді та застосуванні практичного досвіду здорового життя. |
Опис: | Тітова А. Опис методів формування в учнів компетентності зі здорового
життя в трудовому навчанні // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C.
113-116. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17374 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|