DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17370
|
Назва: | Розвиток індивідуальності і суб’єктності майбутніх фахівців у закладі передвищої освіти |
Автори: | Стеценко, О. |
Ключові слова: | майбутній фахівець майбутній фахівець передвищої освіти передвища освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | З метою надання методичної підтримки викладачам фахових дисциплін щодо
розвитку індивідуальності та суб’єктності кожного студента, у відокремленому
структурному підрозділі «Хорольський агропромисловий фаховий коледж Полтавської
державної аграрної академії» проводилися семінари, засідання, наради, лекції, бесіди,
«круглі столи», психолого-педагогічні практикуми з відповідної тематики.
До відома педагогів доводились поради науковців – Л. Лебедик,
В. Стрельнікова, С. Шарої та ін. щодо формування суб’єктних відносин у
коледжі, що передбачає прийняття і сприйняття викладачем індивідуальності та
суб’єктності кожного студента, його спрямованість на діалогічну взаємодію. |
Опис: | Стеценко О. Розвиток індивідуальності і суб’єктності
майбутніх фахівців у закладі передвищої освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 103-106. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17370 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|