DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17281
|
Назва: | Ціннісний потенціал мистецько-просвітницької діяльності майбутніх учителів музики |
Автори: | Чень, Лян |
Ключові слова: | музичне просвітництво мистецько-просвітницька діяльність мистецькі цінності ціннісний потенціал учитель музики |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті виявляється сутність і зміст мистецько-просвітницької діяльності, її зв’язок з культурою і освітою, місце в контексті фахової підготовки майбутніх учителів музики. Акцентується роль поліхудожньої підготовленості педагогів-музикантів і розвиток їхньої здатності до культуротворення. Окреслено вимоги, які висуває мистецько-просвітницька діяльність до підготовки вчителів; сформульовано зумовлені цими вимогами вектори фахової підготовки студентів-музикантів як спрямований вплив на художні цінності інших та усвідомлене збагачення власних художніх цінностей. Розкрито потенціал мистецько-просвітницької діяльності вчителя музики як основи й орієнтиру набуття особистісних мистецьких цінностей. |
Опис: | Чень Лян Ціннісний потенціал мистецько-просвітницької діяльності майбутніх учителів музики. Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 23. С. 70-79. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17281 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|