DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2012(4) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1722
|
Назва: | Аксиологические приоритеты музыкального воспитания в теории и практике В. Сухомлинского и С. Шацкого |
Автори: | Захарищева, М.О. |
Ключові слова: | аксіологічний підхід цінність музика як цінність музичне виховання процес інтеріоризації художніх цінностей |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті автор звертається до музики як цінності і розкриває аксіологічні пріоритети в теорії та практиці В. Сухомлинського і
С. Шацького на основі окремих вимірів поняття «цінність». Розглядається діалектика і суперечності процесу інтеріоризації цінностей особистістю.
Доводиться глибина розуміння і дбайливого ставлення великих педагогів до цінності Музики, тонке інструментування ними процесу входження дитини у світ мистецтва. Зазначається, що пред'являючи дітям еталони смаку, вони одночасно забезпечували кожному можливість самовизначення та самореалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1722 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(4)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|