DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2012(4) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1722

Назва: Аксиологические приоритеты музыкального воспитания в теории и практике В. Сухомлинского и С. Шацкого
Автори: Захарищева, М.О.
Ключові слова: аксіологічний підхід
цінність
музика як цінність
музичне виховання
процес інтеріоризації художніх цінностей
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті автор звертається до музики як цінності і розкриває аксіологічні пріоритети в теорії та практиці В. Сухомлинського і С. Шацького на основі окремих вимірів поняття «цінність». Розглядається діалектика і суперечності процесу інтеріоризації цінностей особистістю. Доводиться глибина розуміння і дбайливого ставлення великих педагогів до цінності Музики, тонке інструментування ними процесу входження дитини у світ мистецтва. Зазначається, що пред'являючи дітям еталони смаку, вони одночасно забезпечували кожному можливість самовизначення та самореалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1722
Розташовується у зібраннях:2012(4)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Zahary.pdf111,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок