DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2012(4) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1719
|
Назва: | Образотворче мистецтво й арт-терапія: порівняльний аналіз |
Автори: | Сорока, О.В. |
Ключові слова: | образотворче мистецтво арт-терапія функціональні можливості |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються поліфункціональні можливості образотворчого мистецтва й арт-терапії та здійснюється їх порівняльний
аналіз. Охарактеризовано вплив арт-терапії на емоційне самопочуття і психічне здоров'я особистості, групи, колективу. Виділено механізми психологічної дії мистецтва. Розглянуто техніку візуалізації, «активної
уяви». Зазначено, що для арт-терапії важливішим є власне процес творчості, щирість і повнота самовираження, а не кінцевий продукт і його оцінка. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1719 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(4)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|