DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2012(4) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1715

Назва: Естетико-педагогічний контекст формування виконавської культури скрипаля
Автори: Андрейко, О.І.
Ключові слова: індивідуальний виконавський стиль скрипаля
мистецько-персоналізований підхід
особистісно-фахові системи
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Аналізуються естетико-педагогічні проблеми формування виконавської культури скрипаля. Обґрунтовується інноваційний підхід до феномену музичної виконавської культури - мистецько-персоналізований, який розроблений на основі педагогічного забезпечення інтеграції індивідуально-духовної, соціальної та художньо-технологічної складових навчального процесу. Розкривається сутність тривимірної моделівиконавської персоналізованої особистості скрипаля, яка охоплює вимір персонально-домінантних диспозицій особистості скрипаля, креативно- діяльнісний і виконавсько-досвідний виміри. Відповідно до розробленої моделі окреслюється три особистісно-фахові системи, які формують акмерівні виконавської культури скрипаля: естетико-ментальна, ціннісно-пріоритетна та технологічно-комунікативна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1715
Розташовується у зібраннях:2012(4)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Andreyko.pdf117,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок