DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17095
|
Назва: | Iclusion and online learning in the middleschool in pandemic times (Italy) |
Автори: | Ventura, M. |
Ключові слова: | pandemic Italy inclusive schools inclusive classes socialising peer relation |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Working in inclusive schools is a great challenge that we
have been tackling in Italy for over 40 years.
In this time, many new strategies have been implemented and also
constant changes.
The closure of special schools has been, in retrospect, a courageous
decision that has been adopted by more and more countries over the decades.
The outbreak of the Corona pandemic has also put pressure on our
inclusive school system.
I would like to use this presentation to examine the reaction of my
inclusive classes and analyse the advantages and disadvantages of online
teaching in the inclusive school system and answer the following questions:
What has been the impact of online teaching on inclusive classes? |
Опис: | Ventura M. Iclusion and online learning in the middleschool
in pandemic times (Italy) // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 7-8. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17095 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|