DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17095

Назва: Iclusion and online learning in the middleschool in pandemic times (Italy)
Автори: Ventura, M.
Ключові слова: pandemic
Italy
inclusive schools
inclusive classes
socialising
peer relation
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Working in inclusive schools is a great challenge that we have been tackling in Italy for over 40 years. In this time, many new strategies have been implemented and also constant changes. The closure of special schools has been, in retrospect, a courageous decision that has been adopted by more and more countries over the decades. The outbreak of the Corona pandemic has also put pressure on our inclusive school system. I would like to use this presentation to examine the reaction of my inclusive classes and analyse the advantages and disadvantages of online teaching in the inclusive school system and answer the following questions: What has been the impact of online teaching on inclusive classes?
Опис: Ventura M. Iclusion and online learning in the middleschool in pandemic times (Italy) // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 7-8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17095
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf268,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок