DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17095
|
Название: | Iclusion and online learning in the middleschool in pandemic times (Italy) |
Авторы: | Ventura, M. |
Ключевые слова: | pandemic Italy inclusive schools inclusive classes socialising peer relation |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | Working in inclusive schools is a great challenge that we
have been tackling in Italy for over 40 years.
In this time, many new strategies have been implemented and also
constant changes.
The closure of special schools has been, in retrospect, a courageous
decision that has been adopted by more and more countries over the decades.
The outbreak of the Corona pandemic has also put pressure on our
inclusive school system.
I would like to use this presentation to examine the reaction of my
inclusive classes and analyse the advantages and disadvantages of online
teaching in the inclusive school system and answer the following questions:
What has been the impact of online teaching on inclusive classes? |
Описание: | Ventura M. Iclusion and online learning in the middleschool
in pandemic times (Italy) // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 7-8. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17095 |
Appears in Collections: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|