DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17095

Название: Iclusion and online learning in the middleschool in pandemic times (Italy)
Авторы: Ventura, M.
Ключевые слова: pandemic
Italy
inclusive schools
inclusive classes
socialising
peer relation
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): Working in inclusive schools is a great challenge that we have been tackling in Italy for over 40 years. In this time, many new strategies have been implemented and also constant changes. The closure of special schools has been, in retrospect, a courageous decision that has been adopted by more and more countries over the decades. The outbreak of the Corona pandemic has also put pressure on our inclusive school system. I would like to use this presentation to examine the reaction of my inclusive classes and analyse the advantages and disadvantages of online teaching in the inclusive school system and answer the following questions: What has been the impact of online teaching on inclusive classes?
Описание: Ventura M. Iclusion and online learning in the middleschool in pandemic times (Italy) // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 7-8.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17095
Appears in Collections:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
2.pdf268,64 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback