DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2012(4) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1704
|
Назва: | Про покликання вченого |
Автори: | Довгань, О.З. |
Ключові слова: | герменевтичні уміння рефлексивна компетенція інтелектуальна ініціатива здатність до трансцендентного передчуття |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема споглядання трансцендентного у художній дидактиці в контексті епістемологічної концепції мистецької освіти. Провідною ідеєю цієї концепції є художньо-епістемологічне
взасмоопосередкування людини і культури. Автор статті розробляє конкретну форму впровадження означеної концепції у процес формування герменевтичних умінь майбутніх учителів музики. Пропонується структурний зміст теоретичної моделі художньо-епістемологічного досвіду останніх та критерії його діагностики: рефлексивна компетенція, інтелектуальна ініціатива, здатність до трансцендентного передчуття. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1704 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(4)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|