DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2012(4) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1704

Назва: Про покликання вченого
Автори: Довгань, О.З.
Ключові слова: герменевтичні уміння
рефлексивна компетенція
інтелектуальна ініціатива
здатність до трансцендентного передчуття
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема споглядання трансцендентного у художній дидактиці в контексті епістемологічної концепції мистецької освіти. Провідною ідеєю цієї концепції є художньо-епістемологічне взасмоопосередкування людини і культури. Автор статті розробляє конкретну форму впровадження означеної концепції у процес формування герменевтичних умінь майбутніх учителів музики. Пропонується структурний зміст теоретичної моделі художньо-епістемологічного досвіду останніх та критерії його діагностики: рефлексивна компетенція, інтелектуальна ініціатива, здатність до трансцендентного передчуття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1704
Розташовується у зібраннях:2012(4)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dovgan.pdf114,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок