DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16773

Назва: Сутність, зміст і структура понятійного конструкту формування громадянської відповідальності учнів у трудовому навчанні
Автори: Деденєв, О.Ю.
Цина, А.Ю.
Ключові слова: формування
громадянськість
відповідальність
трудове навчання
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається феномен формування громадянської відповідальності як інтегративний вияв низки її складових компонентів, пов’язаних із особливостями освітньої діяльності. На основі цілісного наукового аналізу розкрити суть, зміст, структуру понятійного конструкту формування громадянської відповідальності учнів. У контексті дослідження з’ясовано змістову частину складових понять «формування», «відповідальність», «громадянськість» як провідних складових досліджуваного феномена.
Опис: Деденєв О. Ю. Сутність, зміст і структура понятійного конструкту формування громадянської відповідальності учнів у трудовому навчанні / О. Ю. Деденєв, А. Ю. Цина // Сучасні технології підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 2. – С. 74-76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16773
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Сутність, зміст і структура понятійного конструкту.pdf796,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок