DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16622

Назва: Загартування – один із головних засобів фізичного виховання молодших школярів
Автори: Кириченко, Н.М.
Ключові слова: здоров'я
загартування
молодший школяр
самопочуття
психічне здоров'я
здоров’язбережувальні технології
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито умови оптимізації оздоровчої роботи в навчальних закладах, визначено основні здоров’язбережувальні технології, змістом яких є засоби загартування як найбільш доступний й оптимальний чинник формування і збереження здоров’я школярів. Обґрунтовано систему вправ, що включає взаємозв’язок і взаємодію всіх факторів, спрямованих на збереження здоров’я дитини.
Опис: Кириченко Н. М. Загартування – один із головних засобів фізичного виховання молодших школярів / Н. М. Кириченко // Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої Всесвітньому Дню цивільної оборони та Всесвітньому Дню охорони праці(Полтава, 27–28 квітня 2017 р.). – Полтава : ПНПУ, 2017. – С. 60-64.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16622
Розташовується у зібраннях:Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
26.pdf251,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок