DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16505

Назва: Уроки тиші у системі виховання М. Монтесорі (на прикладі Харківського дитячого садочку «Світ дитини»)
Автори: Войтко, Т.
Ключові слова: Марія Монтессорі
дитячий садочок
дитячий садок "Світ дитини"
дошкільник
розвиток дошкільника
музичні заняття
урок тиші
система М. Монтесорі
педагогіка
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У сучасній педагогіці існує значна кількість методик, які сприяють розвиткові дитини. Однією із досить цікавих та унікальних, яка набула популярності в усьому світі, є методика Марії Монтесорі – видатного італійського педагога, лікаря, першої італійки, яка стала доктором медицини. Її методика полягає у вільному розвитку дитини, коли вихователі та вчителі підтримують спонтанність і творчість дітей, забезпечують їхній усебічний розвиток: фізичний, духовний, культурний і соціальний. Світову славу і визнання Марія Монтессорі здобула у зв’язку із розробленою нею педагогічною системою, що отримала назву «педагогіки Монтесорі». Першу «школу Монтесорі» було відкрито 6 січня 1907 року в Римі. Методи, що ґрунтувалися на досвіді роботи в цій школі, пізніше були успішно розвинуті та вдосконалені і, попри критику в наступні періоди, досі залишаються популярними в багатьох країнах світу. Девіз методу Монтессорі: «Допоможи мені зробити це самому».
Опис: Войтко Т. Уроки тиші у системі виховання М. Монтесорі (на прикладі Харківського дитячого садочку «Світ дитини») / Т. Войтко // Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект: Збірник статей і матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 10-літтю кафедри культурології та методики викладання культурологічних дисциплін ПНПУ імені В.Г. Короленка (29-30 березня 2018 р.). – Полтава: ПП «Астрая», 2018. – С. 35-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16505
Розташовується у зібраннях:Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf192,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок