DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2019(42) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16449
|
Назва: | Формування стійких мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів: вимога часу |
Автори: | Ільченко, О.Ю. |
Ключові слова: | навчальна діяльність студент мотивація мотивація до навчання інтерес формування мотивації мотиви навчальної діяльності мотив |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | «Поганий учитель повідомляє істину, хороший – вчить її знаходити»
(А. Дістервег), а отже – пробуджує пізнавальну активність учнів і постійне
їх бажання здобувати нові знання. Ця беззаперечна істина стала лейтмотивом думок і діяльності прогресивних педагогів усіх часів. А.Дістервег, зазначав: «У багатьох випадках залишається бажаним педагогічний гомеопат,
людина, яка навчає нас давати розумові прийоми в такій дозі, в якій вони
діють найбільш ефективно і при якій незначна кількість викликає найсильнішу дію. Треба значно більше боятися перегодувати учнів, ніж послабити їх нестачею їжі» (Коваленко (Ed.), 2006, с. 368). |
Опис: | Ільченко О. Ю. Формування стійких мотивів
навчально-пізнавальної
діяльності студентів:
вимога часу / О. Ю. Ільченко // Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 42. –
К. ; Полтава, 2019. – С. 164-167. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16449 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(42)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|