DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2019(42) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16433
|
Назва: | Перспективи знання і освіти в інформаційному світі |
Автори: | Ліпін, М.В. |
Ключові слова: | smart-технології smart-суспільство освіта інформатизація інформація інформаційні технології мета освіти smart-освіта інформаційне суспільство |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Величезна кількість альтернативних традиційної моделі освіти різноманітних концепцій, що виникли останнім часом, свідчать про її хронічну кризу. Однією з популярних сучасних альтернатив виступає «smartосвіта», яка виникає внаслідок необхідності існувати в умовах прискореного зростання і циркуляції інформаційних потоків. Різноманітні образи
«smart-освіти» або «smart-суспільства» викликані тією колосальної роллю, яку відіграють сучасні інформаційні технології в процесі організації
соціального простору. У більшості публікацій, присвячених цій проблемі,
«smart-освіта» постає міцно пов’язаною з інформацією. Саме надлишок
останньої перетворює «smart-технології» в такий затребуваний елемент
сучасного життя. |
Опис: | Ліпін М. В. Перспективи знання і освіти
в інформаційному світі / М. В. Ліпін // Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 42. –
К. ; Полтава, 2019. – С. 144-147. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16433 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(42)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|