DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2019(42) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16420
|
Назва: | Методологія дослідження освітніх практик інформатизації суспільства |
Автори: | Бойченко, М.І. |
Ключові слова: | освітні практики інформатизація суспільства програміст інформаційна освіта колективність практика практична філософія філософія освіти |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Освітні практики на сьогодні є достатньо дослідженими, однак, переважно не як практики, а як їхні складові – результат, методика, учасники
тощо – словом, майже усі їхні складові достатньою мірою вивчені, а от із
загальною методологією і досі справи невтішні. Тому й виявляється нерідко,
що з цих складових можна і не зібрати потім самі освітні практики – тим,
хто захоче їх переймати. Звісно, найкращим шляхом поширення практик є
пряме залучення до вже наявних практик, після чого їх учасники можуть
виступати їх носіями і мають хороші шанси вже самотужки певною мірою
їх відтворювати у інших колективах. Однак, цей шлях є довгим і доступним
далеко не всім, тому без наявної методології дослідження цих практик навіть
найкращий обхідний маневр не дає гарантованого результату. |
Опис: | Бойченко М. І. Методологія дослідження
освітніх практик
інформатизації суспільства / М. І. Бойченко // Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 42. –
К. ; Полтава, 2019. – С. 94-98. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16420 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(42)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|