|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16374
|
Назва: | Науковометодичне забезпечення виховання особистості майбутнього вчителя в умовах створення здоров’я збережувального середовища закладу вищої освіти |
Автори: | Момот, О.О. |
Ключові слова: | вища освіта заклад вищої освіти науковометодичне забезпечення виховання особистість здоров’язбережувальне середовище |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано науковометодичне забезпечення виховання особистості майбутнього вчителя в умовах створення здоров’язбережувального середовища закладу вищої освіти: критерії із відповідними показниками:
мотиваційноціннісний (формування мотивації та ціннісних орієнтацій), когнітивний (здоров’язбережувальні знання, уміння й навички), процесуальнодіяльнісний (опанування технологій, методів і засобів здоров’язбережувальної діяльності),
практичний (розвиток рухових якостей, самооцінка, активність, корекція власної
поведінки), схарактеризовано рівні вихованості особистості майбутнього вчителя
в умовах створення здоров’язбережувального середовища закладу вищої освіти:
високий, достатній, середній, низький.
Обґрунтовано зміст та структуру моделі виховання особистості майбутнього вчителя в умовах створення здоров’язбережувального середовища закладу
вищої освіти, яка містить такі блоки: цільовий, змістовий, процесуальний, контрольнорезультативний, кожен із них об’єднує у своєму змісті структурні компоненти. До цільового блоку належать соціальне замовлення, мета, завдання,
теоретикометодологічні підходи, принципи виховання особистості майбутнього
вчителя. Змістовий блок включає зміст виховання особистості майбутнього вчителя в умовах створення здоров’язбережувального середовища закладу вищої освіти та навчальнометодичне забезпечення, до якого належать навчальні
дисципліни. Процесуальний блок охоплює етапи впровадження технології, методи,
форми, засоби виховання особистості майбутнього фахівця. |
Опис: | Момот О. Науковометодичне забезпечення виховання
особистості майбутнього вчителя в умовах
створення здоров’я збережувального середовища
закладу вищої освіти / О. Момот // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 78-84. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16374 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(75-76)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|