DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16371
|
Назва: | Освітній процес як середовище формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців |
Автори: | Білай, Д. |
Ключові слова: | освітній процес компетентність комунікативна компетентність комунікативна взаємодія заклад професійної (професійнотехнічної) освіти педагог майбутній фахівець |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито специфіку комунікативної компетентності як соціальної характеристики особистості; розглядається і порівнюється освітній процес
професійної школи як середовище здійснення комунікативної взаємодії між його
учасниками. Аналізується комунікативна компетентність майбутнього фахівця,
що формується в нього в процесі професійної (професійно-технічної) освіти і
являє собою здатність успішно здійснювати професійну комунікацію, яка у освітньому процесі набуває яскраво виражених характеристик дуалістичності, інтерпретаційності та інтегративності. Зазначено, що більшість праць науковців у цій
галузі стосуються переважно орієнтації на майбутню професійну діяльність, проте
комунікативна компетентність повинна розглядатися і як важливий інструмент
здійснення професійної підготовки, який має формуватися до певної міри автономно, забезпечуючи оптимальні стосунки між учасниками освітнього процесу,
ефективну дидактичну взаємодію, завдяки якій навчальні завдання вирішуються
успішно і своєчасно. Негативним є те, що практично поза увагою вчених залишається формування комунікативної компетентності учнів закладів професійної
(професійно-технічної) освіти, незважаючи на те, що саме цей контингент часто
потребує найбільш досконалої організації комунікативної взаємодії в освітньому
процесі. |
Опис: | Білай Д. Освітній процес як середовище формування
комунікативної компетентності майбутніх
фахівців / Д. Білай // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 61-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16371 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(75-76)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|