DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(22) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16322
|
Назва: | Соціокультурна компетентність у професійній підготовці фахівців із хореографії |
Автори: | Прусова, Л.В. |
Ключові слова: | соціокультурна компетентність компетентнісний підхід хореографи вища школа |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовується значення соціокультурної компетентності у професійній підготовці фахівців з хореографії. Аналізується структура соціокультурної компетентності, визначаються особливості сформованості соціокультурної компетентності у студентів в системі вищої хореографічної освіти. Автор доходить висновку, що соціокультурна компетентність необхідна для подальшої професійної діяльності хореографа, тому вона має бути якісно сформована під час навчання у ЗВО. |
Опис: | Прусова Л. В. Соціокультурна компетентність у професійній підготовці фахівців із хореографії / Л. В. Прусова // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 22. – С. 131-139. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16322 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(22)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|