DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
13 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16304
|
Назва: | Інтеграція навчального процесу як чинник розвитку пізнавальної активності учнів |
Автори: | Левченко, Л.В. |
Ключові слова: | інтеграція інтегроване навчання пізнавальна активність школа міжпредметні зв’язки вивчення хімії освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з найважливіших проблем сучасної освіти, на наш погляд, являється помітне
зниження зацікавленості учнів до навчання. Оновлення змісту освіти у 21 столітті вимагає
розв’язання складної проблеми, як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне
надбання та знаряддя кожної особистості. Отже, головним завданням освіти є підготовка молоді
до сучасного життя, тобто формування в неї необхідних компетентностей, а одним із засобів їх формування є інтеграція навчальних дисциплін. Я. А. Коменський акцентував увагу на
необхідності «завжди і всюди брати разом те, що пов’язано одне з одним». |
Опис: | Левченко Л. В. Інтеграція навчального процесу
як чинник розвитку пізнавальної активності учнів / Л. В. Левченко // ХІІІ Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Регіональної студентської науково-практичної конференції, (Полтава, 25 березня 2020 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав.
нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава : Редакційно-видавничий відділ
ПНПУ імені В. Г. Короленка., 2020. – С. 79-82. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16304 |
Розташовується у зібраннях: | 13 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|