DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(21) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16290

Назва: Принципи й закономірності формування організаційної культури майбутніх учителів початкових класів
Автори: Терещенко, А.
Ключові слова: організаційна культура
організаційна культура вчителя
принципи
закономірності
освітнє середовище закладу вищої освіти
майбутні вчителі початкових класів
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Автором обґрунтовано актуальність порушеної проблеми, зумовленої необхідністю здійснення системних міждисциплінарних науково-педагогічних досліджень на основі інтеграції здобутків, досягнень у сфері освіти і науки в Україні та зарубіжжі. Здійснено аналіз принципів і закономірностей розвитку організаційної культури майбутніх учителів початкових класів, окреслено їх сутність.
Опис: Терещенко А. Принципи й закономірності формування організаційної культури майбутніх учителів початкових класів / А. Терещенко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 21. – С. 81-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16290
Розташовується у зібраннях:2020(21)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tereshchenko.pdf424,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок