DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(21) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16290
|
Назва: | Принципи й закономірності формування організаційної культури майбутніх учителів початкових класів |
Автори: | Терещенко, А. |
Ключові слова: | організаційна культура організаційна культура вчителя принципи закономірності освітнє середовище закладу вищої освіти майбутні вчителі початкових класів |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Автором обґрунтовано актуальність порушеної проблеми, зумовленої необхідністю здійснення системних міждисциплінарних науково-педагогічних досліджень на основі інтеграції здобутків, досягнень у сфері освіти і науки в Україні та зарубіжжі. Здійснено аналіз принципів і закономірностей розвитку організаційної культури майбутніх учителів початкових класів, окреслено їх сутність. |
Опис: | Терещенко А. Принципи й закономірності формування організаційної культури майбутніх учителів початкових класів / А. Терещенко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 21. – С. 81-88. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16290 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(21)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|