DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16249

Назва: Підготовка студентів педагогічних коледжів до краєзнавчої роботи в умовах реформаційних змін на початку третього століття
Автори: Крамська, З.М.
Ключові слова: краєзнавча робота
студент
студент коледжу
метеорологічні дослідження погоди
дослідження погоди
гідрологічні дослідження водойм
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Перш, ніж схарактеризувати особливості підготовки студентів педагогічних коледжів до краєзнавчої роботи в умовах реформаційних змін початку нового тисячоліття, зазначимо, що її зміст поступово розширюється й охоплює такі напрями досліджень: геологічні, гідрогеологічні, геоморфологічні, метеорологічні, гідрологічні, геоботанічні, зоогеографічні, фенологічні, економіко-географічні, топонімічні, дослідження ґрунтів, природнотериторіальних комплексів. Зокрема, геологічні дослідження передбачають вивчення геологічної будови (розташування території відносно великих геоструктурних елементів; геологічна історія розвитку території; дочетвертинні відклади – вік, склад, потужність, походження, окам’янілості, умови залягання, народно-господарське значення) і корисних копалин регіону, збирання зразків порід.
Опис: Крамська З. М. Підготовка студентів педагогічних коледжів до краєзнавчої роботи в умовах реформаційних змін на початку третього століття / З. М. Крамська // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2020 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2020. – С. 64-68.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16249
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
20.pdf217,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок