DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16248
|
Назва: | Міжкультурна компетентність як маркер професіоналізму вчителя початкових класів |
Автори: | Гуменюк, І.М. |
Ключові слова: | вчитель початкових класів початкова школа освітня програма види освітніх програм міжкультурна компетентність |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні суспільно-економічні трансформації в Україні спричинили суттєві
зміни етно-соціального наповнення регіонів, особливо великих міст.
Спостерігається поява значної кількості представників інших національностей,
дітей від змішаних шлюбів. В умовах полікультурного суспільства
першорядного значення набуває виховання молодого покоління, толерантного
до міжкультурних відмінностей, психологічно й лінгвістично готового до спілкування та взаємодії з представниками різних культур. Відповідно
першорядного значення набуває підготовка в цьому контексті вчителів
початкових класів. |
Опис: | Гуменюк І. М. Міжкультурна компетентність як маркер
професіоналізму вчителя початкових класів / І. М. Гуменюк // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення:
матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2020 р.) / Полтав. нац. пед.
ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2020. – С. 61-64. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16248 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|