DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16223
|
Название: | Проблема формування професійної мотивації майбутніх психологів у процесі підготовки |
Авторы: | Шолох, О.А. |
Ключевые слова: | заклад вищої освіти підготовка психолога майбутній психолог професійна мотивація мотив професійне становлення мотиви навчання |
Issue Date: | 2020 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядаються теоретичні підходи до вивчення мотивації під час навчання
майбутнього психолога у закладі вищої освіти, структура професійної мотивації навчання.
Експериментально досліджується проблема формування професійної мотивації майбутнього
психолога під час навчання у закладі вищої освіти. Постановка проблеми. Реформування освіти, відтворення інтелектуального та духовного потенціалу народу,
національне відродження, становлення державності і демократизації суспільства в Україні значною мірою залежить
від того, наскільки ефективно у вищій школі формується професійний потенціал фахівців на основі їхнього
формування ціннісного ставлення до професійної діяльності у процесі підготовки. Здобуття вищої освіти передбачає
не стільки передачу знань, умінь і навичок від покоління до покоління, скільки формування професійного
потенціалу фахівців. «Навчання через творчість, може бути надзвичайно корисним не стільки для підготовки людей
до творчих професій… скільки для створення хорошої людини» (Маслоу, 2008). Зовнішні умови навколишньої
дійсності розвиваються динамічно та формують у майбутнього психолога суперечливі погляди на вибір
професійного становлення. |
Описание: | Шолох О. А. Проблема формування професійної мотивації майбутніх
психологів у процесі підготовки / О. А. Шолох // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 231-235. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16223 |
Appears in Collections: | 2020(25)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|