DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16180

Название: Концепція життєтворчості особистості у психолого-педагогічному дискурсі
Авторы: Мірошніченко, Т.В.
Ключевые слова: життєтворчість
самореалізація
творчість
духовні цінності
творчий потенціал особистості
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито теоретичні основи концепції життєтворчості крізь призму гуманістичної педагогіки. Акцентовано увагу на ролі освіти у виробленні життєвої стратегії людини, створенні умов для самореалізації, самоствердження як в особистісному, так і в професійному вимірах. Розкрито зміст поняття «життєтворчість». З’ясовано пріоритетність розвитку духовно-творчого потенціалу особистості дитини як запоруки її всебічного гармонійного розвитку на засадах особистісно орієнтованої парадигми.
Описание: Мірошніченко Т. В. Концепція життєтворчості особистості у психолого-педагогічному дискурсі / Т. В. Мірошніченко // The 1st International scientific and practical conference «Problems and Innovations in Science» Part 1 (May 4-5, 2020) Nika Publishing, London, Great Britain. 2020. V. 2. - P. 69-71.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16180
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Мірошніченко Т. В. Концепція життєтворчості особистості.pdf288,19 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback