DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16180

Назва: Концепція життєтворчості особистості у психолого-педагогічному дискурсі
Автори: Мірошніченко, Т.В.
Ключові слова: життєтворчість
самореалізація
творчість
духовні цінності
творчий потенціал особистості
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито теоретичні основи концепції життєтворчості крізь призму гуманістичної педагогіки. Акцентовано увагу на ролі освіти у виробленні життєвої стратегії людини, створенні умов для самореалізації, самоствердження як в особистісному, так і в професійному вимірах. Розкрито зміст поняття «життєтворчість». З’ясовано пріоритетність розвитку духовно-творчого потенціалу особистості дитини як запоруки її всебічного гармонійного розвитку на засадах особистісно орієнтованої парадигми.
Опис: Мірошніченко Т. В. Концепція життєтворчості особистості у психолого-педагогічному дискурсі / Т. В. Мірошніченко // The 1st International scientific and practical conference «Problems and Innovations in Science» Part 1 (May 4-5, 2020) Nika Publishing, London, Great Britain. 2020. V. 2. - P. 69-71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16180
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Мірошніченко Т. В. Концепція життєтворчості особистості.pdf288,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок