DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16180
|
Назва: | Концепція життєтворчості особистості у психолого-педагогічному дискурсі |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | життєтворчість самореалізація творчість духовні цінності творчий потенціал особистості |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито теоретичні основи концепції життєтворчості крізь призму гуманістичної педагогіки. Акцентовано увагу на ролі освіти у виробленні життєвої стратегії людини, створенні умов для самореалізації, самоствердження як в особистісному, так і в професійному вимірах. Розкрито зміст поняття «життєтворчість». З’ясовано пріоритетність розвитку духовно-творчого потенціалу особистості дитини як запоруки її всебічного гармонійного розвитку на засадах особистісно орієнтованої парадигми. |
Опис: | Мірошніченко Т. В. Концепція життєтворчості особистості у психолого-педагогічному дискурсі / Т. В. Мірошніченко // The 1st International scientific and practical conference «Problems and Innovations in Science» Part 1 (May 4-5, 2020) Nika Publishing, London, Great Britain. 2020. V. 2. - P. 69-71. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16180 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|