DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16176
|
Назва: | Гендерні особливості реалізації стилів керівництва в закладах освіти |
Автори: | Чайкіна, Н.О. |
Ключові слова: | гендер керівництво стилі керівництва заклад освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Вимоги до управлінської діяльності не можуть бути втілені в життя без урахування психологічної своєрідності людини, яка виявляється і в диференціації статево-рольової реалізації управлінських функцій. Створення нових управлінських моделей, обмін досвідом керівників закладів освіти, поява нових форм організації освітнього простору обумовлює необхідність професійної підготовки керівників як менеджерів з управління закладами
освіти. Сучасний керівник навчального закладу повинен розумітися у всіх сучасних інноваційних технологіях, як управлінських, так і навчально-виховних, вміти адаптувати освітній заклад відповідно до етапу розвитку суспільства та соціального запиту на якісну освіту. |
Опис: | Чайкіна Н. О. Гендерні особливості реалізації стилів керівництва в закладах освіти / Н. О. Чайкіна // Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць / за заг. ред. д. філос. н. Журби М. А. – Монреаль: СPM «ASF», 2020. – С. 81-84. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16176 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|