DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16176

Назва: Гендерні особливості реалізації стилів керівництва в закладах освіти
Автори: Чайкіна, Н.О.
Ключові слова: гендер
керівництво
стилі керівництва
заклад освіти
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Вимоги до управлінської діяльності не можуть бути втілені в життя без урахування психологічної своєрідності людини, яка виявляється і в диференціації статево-рольової реалізації управлінських функцій. Створення нових управлінських моделей, обмін досвідом керівників закладів освіти, поява нових форм організації освітнього простору обумовлює необхідність професійної підготовки керівників як менеджерів з управління закладами освіти. Сучасний керівник навчального закладу повинен розумітися у всіх сучасних інноваційних технологіях, як управлінських, так і навчально-виховних, вміти адаптувати освітній заклад відповідно до етапу розвитку суспільства та соціального запиту на якісну освіту.
Опис: Чайкіна Н. О. Гендерні особливості реалізації стилів керівництва в закладах освіти / Н. О. Чайкіна // Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наукових праць / за заг. ред. д. філос. н. Журби М. А. – Монреаль: СPM «ASF», 2020. – С. 81-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16176
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Чайкіна Н. Гендерні особливості.pdf315,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок