DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16174
|
Назва: | Толерантність як особистісний потенціал адаптивних стратегій вчителя |
Автори: | Чайкіна, Н.О. |
Ключові слова: | толерантність потенціал особистість вчитель стратегії |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження толерантності в контексті професіогенезу особистості вчителя, в умовах реформування і модернізації освітнього процесу, вимагає від фахівців розвиток навичків й умінь підвищувати ефективність своєї педагогічної діяльності з урахуванням особливостей розбудови держави, на засадах співробітництва і паритетності, готовності й здатності враховувати індивідуальні відмінності суб'єктів освіти. Питання професіогенезі вчителя є достатньо розглянутим, втім його не можна вважати вичерпаним. Сучасний рівень розвитку суспільства й освіти вимагає розглядувати толерантність не лише як особистісний потенціал професіоналізації педагога, але й як певну вимогу до нього, як принцип його діяльності і умову його успішної адаптації. |
Опис: | Чайкіна Н. О. Толерантність як особистісний потенціал адаптивних стратегій вчителя / Н. О. Чайкіна // Labyrinths of Reality: Collection of scientifical works / edited by M. A. Zhurba. Montreal: СPM «ASF», 2020. Issue 4 (9). - P. 41-43. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16174 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|