DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16174

Назва: Толерантність як особистісний потенціал адаптивних стратегій вчителя
Автори: Чайкіна, Н.О.
Ключові слова: толерантність
потенціал
особистість
вчитель
стратегії
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Дослідження толерантності в контексті професіогенезу особистості вчителя, в умовах реформування і модернізації освітнього процесу, вимагає від фахівців розвиток навичків й умінь підвищувати ефективність своєї педагогічної діяльності з урахуванням особливостей розбудови держави, на засадах співробітництва і паритетності, готовності й здатності враховувати індивідуальні відмінності суб'єктів освіти. Питання професіогенезі вчителя є достатньо розглянутим, втім його не можна вважати вичерпаним. Сучасний рівень розвитку суспільства й освіти вимагає розглядувати толерантність не лише як особистісний потенціал професіоналізації педагога, але й як певну вимогу до нього, як принцип його діяльності і умову його успішної адаптації.
Опис: Чайкіна Н. О. Толерантність як особистісний потенціал адаптивних стратегій вчителя / Н. О. Чайкіна // Labyrinths of Reality: Collection of scientifical works / edited by M. A. Zhurba. Montreal: СPM «ASF», 2020. Issue 4 (9). - P. 41-43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16174
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Чайкіна Н. Толерантність як особистісний потенціал.pdf444,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок