DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16156
|
Назва: | Структурні компоненти військово-прикладних навичок старшокласників |
Автори: | Бородай, Е.М. |
Ключові слова: | старшокласники допризовна підготовка захист України військова справа військово-прикладні навички структура компонент |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу теоретичної літератури схарактеризовано структурні компоненти
військово-прикладних навичок старшокласників. З’ясовано, що військово-прикладні навички
старшокласників – це сукупність (система) навичок, які відбивають готовність учнів старшої школи
(10-11 класу) до захисту життя і здоров’я, забезпечення власної безпеки і безпеки інших людей у
надзвичайних ситуаціях воєнного і мирного часу, а також зорієнтованість на службу у Збройних
Силах України та інших військових формуваннях, визначених чинним законодавством. Така система
військово-прикладних навичок старшокласників складається із комунікативного, операційнодіяльнісного, здоров’язбережувального, соціально-громадянського, саморегуляційного та
кроскультурного компонентів. |
Опис: | Бородай Е. М. Структурні компоненти військово-прикладних навичок
старшокласників / Е. М. Бородай // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 29-33. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16156 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|