DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра спеціальної освіти і соціальної роботи >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16073

Название: Мовленнєва компетенція підлітків з фонетичними порушеннями
Авторы: Губарь, О.Г.
Ключевые слова: мова
мовлення
підлітки
мовленнєва компетенція
фонетичні порушення
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): У сучасних умовах кількість дітей з мовленнєвими порушеннями, що потребують логопедичної допомоги відповідно до даних Полтавського міського ПМПК (2018 рік) невпинно зростає [2]. Актуальність даного твердження в масштабах країни підтверджується даними Центру медичної статистики МОЗ України, які демонструють збільшення кількості підлітків із порушеннями мовлення. Зокрема на початок навчання у 5-х класах виявляють від 8 % до 11 % підлітків із різними типами порушень мовлення (переважно порушення фонації). У зв’язку з цим, особливо актуальним є надання корекційно-розвиткових послуг підліткам, оскільки період якісних змін особистості, породжує новий рівень самосвідомості, спілкування з оточуючими, соціалізації, що є основою для виокремлення їх в окрему демографічну групу з певними цінностями, нормами.
Описание: Губарь О. Г. Мовленнєва компетенція підлітків з фонетичними порушеннями / О. Г. Губарь // Особливі діти: освіта і соціалізація : збірник тез доповідей VІ Міжнародного конгресу зі спеціальної О-75 педагогіки та психології (Київ-Запоріжжя, 1-2 жовтня 2020 р.). Запоріжжя : Вид-во Хортицької національної академії, 2020. - С. 238-240.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16073
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Губарь Мовленнєва компетенція.pdf247,3 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback