DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16073
|
Назва: | Мовленнєва компетенція підлітків з фонетичними порушеннями |
Автори: | Губарь, О.Г. |
Ключові слова: | мова мовлення підлітки мовленнєва компетенція фонетичні порушення |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах кількість дітей з мовленнєвими порушеннями, що потребують логопедичної допомоги відповідно до даних Полтавського міського ПМПК (2018 рік) невпинно зростає [2]. Актуальність даного твердження в масштабах країни підтверджується даними Центру медичної статистики МОЗ України, які демонструють збільшення кількості підлітків із порушеннями мовлення. Зокрема на початок навчання у 5-х класах виявляють від 8 % до 11 % підлітків із різними типами порушень мовлення (переважно порушення фонації).
У зв’язку з цим, особливо актуальним є надання корекційно-розвиткових послуг підліткам, оскільки період якісних змін особистості, породжує новий рівень самосвідомості, спілкування з оточуючими, соціалізації, що є основою для виокремлення їх в окрему демографічну групу з певними цінностями, нормами. |
Опис: | Губарь О. Г. Мовленнєва компетенція підлітків з фонетичними порушеннями / О. Г. Губарь // Особливі діти: освіта і соціалізація : збірник тез доповідей VІ Міжнародного конгресу зі спеціальної
О-75 педагогіки та психології (Київ-Запоріжжя, 1-2 жовтня 2020 р.). Запоріжжя : Вид-во Хортицької національної академії, 2020. - С. 238-240. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16073 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|