|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15927
|
Назва: | Розвиток у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь у процесі використання логічних блоків Дьєнеша та паличок Кюїзенера |
Автори: | Гнізділова, О.А. Гришко, О.І. Клевака, Л.П. |
Ключові слова: | дошкільна освіта дитина дошкільного віку логіко-математичні уявлення та уміння блоки Дьєнеша палички Кюїзенера |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна дошкільна освіта будується на особистісно-орієнтованій моделі. Провідне місце у вирішенні проблеми розвитку у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь займає математика. Вона відточує розум дитини, розвиває гнучкість мислення, вчить логіці. У педагогічній практиці сучасного закладу дошкільної освіти логічні блоки Дьєнеша і палички Кюїзенера активно використовуються сучасними вихователями. Робота педагога з цим матеріалом суттєво сприяє розвитку у дітей логіко-математичних уявлень та вмінь. У процесі роботи з блоками Дьєнеша у дітей не лише закріплюються уявлення про геометричні фігури, ознаки предметів, формуються розумові дії, а й розвиваються психічні процеси: мислення, пам’ять, увага, уява, мовлення. Палички Кюїзенера дають можливість тренувати дітей дошкільного віку в складанні числа з одиниць і двох менших чисел; навчати вимірювати об’єкти; засвоювати арифметичні дії (додавання, віднімання, ділення, множення); навчати ділити ціле на частини; підводити їх до усвідомлення співвідношень «менше – більше», «менше на ... – більше на ...». У роботі з паличками Кюізенера просторово-кількісні характеристики не настільки очевидні для дітей, як колір, форма, розмір у роботі з блоками Дьєнеша. Але відкрити ці характеристики допоможе спільна діяльність дорослого з дитиною. |
Опис: | Гнізділова О. А. Розвиток у дітей дошкільного віку логіко-математичних уявлень та умінь у процесі використання логічних блоків Дьєнеша та паличок Кюїзенера / О. А. Гнізділова, О. І. Гришко, Л. П. Клевака // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - Полтава, 2020. - Вип. 4. - С. 199-206. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15927 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|