DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15926

Назва: SANDPLAY – метод впливу на дитину в інклюзивному освітньому просторі
Автори: Гришко, О.І.
Клевака, Л.П.
Ключові слова: SANDPLAY-метод
діти
інклюзивна освіта
освітній простір
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з інвалідністю. Отримані поза соціумом знання і вміння не могли допомогти дітям з інвалідністю цілковито адаптуватися в суспільстві, підготуватися до подолання неминучих життєвих труднощів, а, отже, реалізуватися в повній мірі як рівноправні і повноцінні члени суспільства. В інклюзивних групах діти включені в освітній процес. Вони осягають основи незалежного життя, засвоюють нові форми поведінки, спілкування, взаємодії, вчаться виявляти активність, ініціативу, свідомо робити вибір, досягати згоди у розв’язанні проблем, приймати самостійні рішення.
Опис: Гришко О. І. SANDPLAY – метод впливу на дитину в інклюзивному освітньому просторі / О. І. Гришко, Л. П. Клевака // Соціальна робота в сучасному суспільстві: тенденції, виклики, перспективи: матеріали ІV Всеукраїнської наук.-практ. конф., м. Полтава, 28 лютого 2020 р. Полтава : Полтавський інститут економіки і права Університету «Україна», 2020. - С. 52-59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15926
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13 Гришко ОІ.pdf179,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок