|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15926
|
Назва: | SANDPLAY – метод впливу на дитину в інклюзивному освітньому просторі |
Автори: | Гришко, О.І. Клевака, Л.П. |
Ключові слова: | SANDPLAY-метод діти інклюзивна освіта освітній простір |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з інвалідністю. Отримані поза соціумом знання і вміння не могли допомогти дітям з інвалідністю цілковито адаптуватися в суспільстві, підготуватися до подолання неминучих життєвих труднощів, а, отже, реалізуватися в повній мірі як рівноправні і повноцінні члени суспільства. В інклюзивних групах діти включені в освітній процес. Вони осягають основи незалежного життя, засвоюють нові форми поведінки, спілкування, взаємодії, вчаться виявляти активність, ініціативу, свідомо робити вибір, досягати згоди у розв’язанні проблем, приймати самостійні рішення. |
Опис: | Гришко О. І. SANDPLAY – метод впливу на дитину в інклюзивному освітньому просторі / О. І. Гришко, Л. П. Клевака // Соціальна робота в сучасному суспільстві: тенденції, виклики, перспективи: матеріали ІV Всеукраїнської наук.-практ. конф., м. Полтава, 28 лютого 2020 р. Полтава : Полтавський інститут економіки і права Університету «Україна», 2020. - С. 52-59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15926 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|