DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15767

Назва: Навчальна туристично-краєзнавча робота як форма пізнання довкілля
Автори: Квак, О.В.
Ключові слова: туризм
туристична підготовка
школяр
туристичний похід
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Туризм сьогодні став доступним і ефективним масовим засобом фізичного виховання та відпочинку. Туристичні походи, крім оздоровчого, мають ще й велике пізнавальне значення, бо розширюють світогляд його учасників, дають змогу кращеознайомитися з природою та екологією. Особливо велике значення туристична підготовка має для школярів. Вона не тільки допомагає їм краще засвоїти шкільну програму з таких предметів, як географія, історія, біологія, екологія, але й готує їх до самостійності, а часто визначаємайбутній вибірпрофесії. Успіх туристичних походів з дітьми, ефективність їх виховних і пізнавальних аспектів залежить від того психологічного клімату, який буде в групі і серед її дитячого складу.
Опис: Квак О. В. Навчальна туристично-краєзнавча робота як форма пізнання довкілля / О. В. Квак // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 281-282.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15767
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
84.pdf77,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок