DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15767
|
Назва: | Навчальна туристично-краєзнавча робота як форма пізнання довкілля |
Автори: | Квак, О.В. |
Ключові слова: | туризм туристична підготовка школяр туристичний похід |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Туризм сьогодні став доступним і ефективним масовим засобом
фізичного виховання та відпочинку. Туристичні походи, крім
оздоровчого, мають ще й велике пізнавальне значення, бо
розширюють світогляд його учасників, дають змогу кращеознайомитися
з природою та екологією.
Особливо велике значення туристична підготовка має для
школярів. Вона не тільки допомагає їм краще засвоїти шкільну
програму з таких предметів, як географія, історія, біологія, екологія, але
й готує їх до самостійності, а часто визначаємайбутній вибірпрофесії.
Успіх туристичних походів з дітьми, ефективність їх виховних і
пізнавальних аспектів залежить від того психологічного клімату, який
буде в групі і серед її дитячого складу. |
Опис: | Квак О. В. Навчальна туристично-краєзнавча робота
як форма пізнання довкілля / О. В. Квак // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 281-282. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15767 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|