DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15526
|
Назва: | Досвід слухопротезування як засіб соціалізації дітей з вадами слуху |
Автори: | Цюра, К.М. |
Ключові слова: | слухопротезування соціалізація діти з вадами слуху |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Слухопротезування є одним з ключових моментів в розвитку та соціалізації дитини з порушеннями слуху, оскільки за допомогою слухових апаратів, приладдя та допоміжних пристроїв компенсується втрату слуху.
Отже, сурдотехніка, сурдоаудіологія, фізичні основи акустики, інформаційні технології та технічні засоби корекційного навчання – дисципліни, які створюють базу для підготовки вчителя-дефектолога та його розуміння слухопротезування, а накопичений досвід слухопротезування зберігає актуальність при організації діяльності сучасних інклюзивно-ресурсних освітніх центрів. |
Опис: | Цюра К. М. Досвід слухопротезування як засіб соціалізації дітей з вадами слуху / К. М. Цюрара // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 387-388. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15526 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|