DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2019 (3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15521
|
Назва: | Особливості організації ігрової діяльності дошкільників у процесі ознайомлення їх з природою |
Автори: | Нищун, С.І. |
Ключові слова: | дошкільник природа гра ігрова діяльність розвиток ознайомлення з природою |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості організації ігрової діяльності з
дітьми дошкільного віку у процесі ознайомлення їх з природою. Описано, як у
кожній віковій групі виконуються певні програмові завдання ознайомлення з
природою,зважаючи на вікові особливості дітей. Ознайомлення дітей з природою – один із основних засобів
їхнього розвитку, у процесі якого розширюється орієнтація дітей в
навколишньому світі, формуються пізнавальні здібності, виховується
відповідальне ставлення до природи. Ознайомлення дітей з
природою передбачає формування у них відповідний об’єм знань
про предмети, явища неживої і живої природи, виховання інтересу і
любові до неї. |
Опис: | Нищун С. І. Особливості організації ігрової діяльності дошкільників у процесі ознайомлення їх з природою / С. І. Нищун // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі :
зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. – Полтава: ФОП Цьома С.П., 2019. Вип. 3. – С. 134-138. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15521 |
Розташовується у зібраннях: | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2019 (3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|