DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15422
|
Назва: | Наукові підходи до формування професійної компетентності сучасного вчителя природничих дисциплін |
Автори: | Марценюк, Т.І. Щербань, М.М. |
Ключові слова: | професійна компетентність формування професійної компетентності вчитель сучасний вчитель природничі дисципліни вчитель природничіх дисциплін |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Головним критерієм вузівської професійно-педагогічної підготовки на сьогоднішній день виступає професійна компетентність вчителя - категорія динамічна, що розвивається, детермінована конкретною історичною ситуацією, в умовах якої здійснюється професійна діяльність.
Ця проблема формування професійної компетентності вчителя є актуальною серед кола освітніх, науково-методичних, педагогічних дискусій, де активно ведеться пошук найдоцільніших шляхів та способів розвитку і формування такої важливої якості як професійна компетентність. |
Опис: | Марценюк Т. І. Наукові підходи до формування професійної компетентності сучасного вчителя природничих дисциплін / Т. І. Марценюк, М. М. Щербань // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 274-275. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15422 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|