DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15237

Назва: Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти
Автори: Власюк, О.П.
Ключові слова: електронні засоби навчання
дизайн-освіта
електронні засоби інформаційного супроводу навчання
електронне методичне забезпечення
презентація
електронні підручники
електронні навчальні програми
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються можливості електронних засобів навчання щодо підвищення ефективності дизайн-освіти. Запропоновано вдосконалення методичних параметрів навчального процесу через поширення та урізноманітнення означених засобів з метою покращення сприймання, структурування, систематизації та збереження великих обсягів навчального матеріалу.
Опис: Власюк О. П. Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти / О. П. Власюк // Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2 : зб. наук. праць / редкол. : гол. ред. М. І. Степаненко, упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович, В. П. Титаренко та ін. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 361-365.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15237
Розташовується у зібраннях:Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
74.pdf322,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок