DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15232
|
Назва: | Взаємозв'язок семантичної домінанти та маркетингових стратегій у дизайні пакувань |
Автори: | Чуєва, О.В. |
Ключові слова: | дизайн дизайн пакувань система кодування маркетингові стратегії семантична домінанта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Дана публікація спрямована на визначення сукупності дій графічних складових у
формуванні цілісного рекламного образу при створенні дизайну пакувань. Автором
проаналізовані складові елементи необхідної інформації для проектування пакувань та
визначені відповідні до них системи кодування. Простежено умови їх застосування при
проектуванні пакувань товарів для певної споживчої групи та встановлено
пріоритети впровадження семантичної домінанти відносно маркетингових стратегій
позиціонування угруповань товарів. |
Опис: | Чуєва О. В. Взаємозв'язок семантичної домінанти та маркетингових стратегій у дизайні пакувань / О. В. Чуєва // Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2 : зб. наук. праць / редкол. : гол. ред. М. І. Степаненко, упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович, В. П. Титаренко та ін. –
Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 342-346. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15232 |
Розташовується у зібраннях: | Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|