DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14848
|
Назва: | Психолого-педагогічні аспекти безпеки життедіяльності учнів |
Автори: | Лисенко, Л.П. |
Ключові слова: | безпека безпека життєдіяльності життя здоров'я молодь загальноосвітня школа небезпека надзвичайна ситуація |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті описуються психолого педагогічні основи формування
ключових компетентностей з безпеки, подана класифікація небезпечних факторів, які
впливають на здоров’я людини. Безпека – стан захищеності життєво важливих інтересів особистості, суспільства
від потенційно та реально існуючих загроз, або відсутність таких загроз; такий стан
складної системи, при якому дія внутрішніх та зовнішніх факторів не призводить до
погіршення системи чи до неможливості її функціонування та розвитку. |
Опис: | Лисенко Л. П. Психолого-педагогічні аспекти безпеки життедіяльності учнів / Л. П. Лисенко // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : збірник наук.
праць Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім Дням цивільної
оборони та охорони праці, (Полтава, 23–24 квітня 2020 р.) / упоряд., і ред.:
В. П. Титаренко, А. М. Хлопов. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2020. –С. 160-161. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14848 |
Розташовується у зібраннях: | Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|