DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14848

Назва: Психолого-педагогічні аспекти безпеки життедіяльності учнів
Автори: Лисенко, Л.П.
Ключові слова: безпека
безпека життєдіяльності
життя
здоров'я
молодь
загальноосвітня школа
небезпека
надзвичайна ситуація
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті описуються психолого педагогічні основи формування ключових компетентностей з безпеки, подана класифікація небезпечних факторів, які впливають на здоров’я людини. Безпека – стан захищеності життєво важливих інтересів особистості, суспільства від потенційно та реально існуючих загроз, або відсутність таких загроз; такий стан складної системи, при якому дія внутрішніх та зовнішніх факторів не призводить до погіршення системи чи до неможливості її функціонування та розвитку.
Опис: Лисенко Л. П. Психолого-педагогічні аспекти безпеки життедіяльності учнів / Л. П. Лисенко // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : збірник наук. праць Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім Дням цивільної оборони та охорони праці, (Полтава, 23–24 квітня 2020 р.) / упоряд., і ред.: В. П. Титаренко, А. М. Хлопов. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2020. –С. 160-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14848
Розташовується у зібраннях:Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
54.pdf81,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок