DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14811

Назва: Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів на уроках та у позакласній роботі з хімії
Автори: Власюк, М.М.
Ключові слова: здоров’язбережувальна компетентность
здоров'я
урок хімії
навчання
інтерактивні методи
освіта
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У роботі містяться відомості про використання інтерактивних форм і методів компетентнісно зорієнтованих технологій на уроках хімії, що сприяють формуванню здоров’язбережувальної та життєвої компетентностей учнів. Знання з хімії потрібні кожному учневі. Тому й вивчати неорганічні й органічні речовини слід на більш практичному рівні, потрібному їм для життя, отже формувати в учнів на уроках хімії життєві компетентності.
Опис: Власюк М. М. Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів на уроках та у позакласній роботі з хімії / М. М. Власюк // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : збірник наук. праць Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім Дням цивільної оборони та охорони праці, (Полтава, 23–24 квітня 2020 р.) / упоряд., і ред.: В. П. Титаренко, А. М. Хлопов. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2020. –С. 76-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14811
Розташовується у зібраннях:Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
22.pdf139,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок