DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14009

Назва: Проектна діяльність як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця (за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського)
Автори: Треба, Г.
Ключові слова: проектна діяльність
Сухомлинський Василь Олександрович
професійна компетентність
освіта України
методи навчання
Гадяцьке вище професiйне аграрне училище
метод проектів
майбутній фахівець
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): На основі педагогічних поглядів Василя Сухомлинського розглянемо проектну дiяльнiсть як чинник формування професiйної компетентностi майбутнього фахiвця. Спираючись на метод проектів, В. О. Сухомлинський намагався викликати творчість педагога, що є «однією з ділянок педагогічної цілини». Він вважав, що «cправжній педагогічній творчості властиві риси дослідження, творчого узагальнення своєї праці». В. О. Сухомлинський творчість трактує як могутній стимул духовного життя. Відсутність творчого начала в духовному житті вбиває інтерес до навчання. Цілком справедливо він зауважує: «Дайте дитині радість розумової праці, радість успіху у навчанні». Такою творчою працею можна вважати проектну діяльність, яка створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію до навчання, сприяє розвитку інтелектуальних здібностей. Метод проектів є інноваційною педагогічною діяльністю, яка спрямована на оволодіння різними способами творчої, дослідницької, експериментальної діяльності, духовне та професійне становлення особистості через активні дії і створення суб’єктом власної стратегії навчання, коли увага переноситься на процес набуття школярами знань, умінь, навичок, життєвого досвіду, що трансформується в компетенції.
Опис: Треба Г. Проектна діяльність як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця (за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського) / Г. Треба // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 177-180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14009
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
78.pdf140,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок