DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(74) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13928

Назва: Проектування і моделювання як складові проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій
Автори: Нагорна, Н.О.
Ключові слова: проектування
моделювання
проектно-технологічна компетентність
учитель технологій
види проектування
традиційне проектування
нетрадиційне проектування
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються поняття «проектування» і «моделювання» як складові проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій. Насамперед, розглянуто важливість формування у майбутніх учителів технологій професійної компетентності, зокрема проектно-технологічної. Під час аналізу останніх досліджень і публікацій виявлено, що в колі науковців не склалося єдиної думки, щодо розкриття складових проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій. Основне завдання статті – розглянути поняття «проектування» і «моделювання», їх місце в якості складових проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій. Також, зроблено спробу дослідити взаємозв’язок між зазначеними поняттями і проектно-технологічною компетентністю майбутніх учителів технологій. Розкрито місце проектно-технологічної компетентності у Державному стандарті освітньої галузі «Технології». Зазначено, що згідно даного стандарту, до проектно-технологічної діяльності, відповідно і компетентності, входять такі структурні компоненти, як моделювання, конструювання, проектування. Для виявлення основних напрямів формування у майбутніх вчителів технологій проектно-технологічної компетентності було з’ясовано її компоненти та насамперед, виявлено значущу для даного дослідження, суть понять «проектування» і «моделювання». Охарактеризовано два види проектування – традиційне і нетрадиційне, визначено їх складові. Виявлено взаємозв’язок між проектуванням та психологією творчості і необхідність застосування методів евристики у творчому процесі. Подано авторське визначення понять «проектування» і «моделювання». Обґрунтовано, що розуміння і застосування проектування і моделювання як складових проектно-технологічної компетентності при підготовці майбутніх вчителів технологій дозволяє повніше забезпечити сучасні вимоги до розвитку особистості, врахувати її індивідуальні інтереси і здібності, засвоїти не тільки конкретні трудові дії, але й навчити розв'язувати різноманітні конструкторсько-технологічні, технічні та творчі задачі. Виявлено закономірність у тому, що засвоєння основ проектування і моделювання майбутніми учителями технологій сприяє формуванню проектно-технологічної компетентності та може стати шляхом покращення їх професійної підготовки.
Опис: Нагорна Н. О. Проектування і моделювання як складові проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій / Н. О. Нагорна // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 74. – С. 68-72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13928
Розташовується у зібраннях:2019(74)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
NAHORNA.pdf145,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок