DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13900

Назва: Сучасні тенденції професійної підготовки педагогічних працівників
Автори: Соколова, В.
Ключові слова: майбутій вчитель
вчитель
майбутній фахівець
майбутній спеціаліст
освіта України
вища освіта
система освіти
освітній процес
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Розвиток будь якого суспільства залежить від багатьох чинників, почесне місце серед яких займає освіта. Зараз в Україні відбувається розбудова та запровадження нової системи освіти, яка зорієнтована на входження в єдиний світовий освітній і інформаційний простір. Розчарування багатьох країн результатами шкільної освіти спричинила потребу її реформування, а це в свою чергу потребує підготовки висококваліфікованих педагогічних кадрів. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває пошук шляхів підвищення ефективності навчально професійної діяльності майбутніх спеціалістів. Сучасні тенденції в освітній галузі передбачають цілеспрямоване формування у молоді позитивного ставлення до набуття знань, що дозволить в подальшому реалізувати себе як висококваліфікованого затребуваного фахівця. Професія для кожної людини – це її життя, її світ, в якому вона живе і вдосконалюється, який вона пізнає протягом всього життя, в якому діють свої моральні норми та цінності, а для педагога це повинно бути ще й покликанням. Лише сформувавши в собі професійні якості, спеціаліст стає професіоналом.
Опис: Соколова В. Сучасні тенденції професійної підготовки педагогічних працівників / В. Соколова // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 39-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13900
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf124,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок