DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13900
|
Назва: | Сучасні тенденції професійної підготовки педагогічних працівників |
Автори: | Соколова, В. |
Ключові слова: | майбутій вчитель вчитель майбутній фахівець майбутній спеціаліст освіта України вища освіта система освіти освітній процес |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток будь якого суспільства залежить від багатьох чинників, почесне місце серед яких
займає освіта. Зараз в Україні відбувається розбудова та запровадження нової системи освіти, яка
зорієнтована на входження в єдиний світовий освітній і інформаційний простір. Розчарування
багатьох країн результатами шкільної освіти спричинила потребу її реформування, а це в свою чергу
потребує підготовки висококваліфікованих педагогічних кадрів.
У зв’язку з цим особливої актуальності набуває пошук шляхів підвищення ефективності
навчально професійної діяльності майбутніх спеціалістів. Сучасні тенденції в освітній галузі
передбачають цілеспрямоване формування у молоді позитивного ставлення до набуття знань, що
дозволить в подальшому реалізувати себе як висококваліфікованого затребуваного фахівця. Професія
для кожної людини – це її життя, її світ, в якому вона живе і вдосконалюється, який вона пізнає
протягом всього життя, в якому діють свої моральні норми та цінності, а для педагога це повинно
бути ще й покликанням. Лише сформувавши в собі професійні якості, спеціаліст стає професіоналом. |
Опис: | Соколова В. Сучасні тенденції професійної підготовки педагогічних працівників / В. Соколова // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 39-41. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13900 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|